wtorek, 17 listopada 2015

Witam w mojej logopedycznej "Krainie Słów" ;-)

Kraina Słów to blog logopedyczny początkującego logopedy. Logopedy pełnego optymizmu, uśmiechu i energii do działania. Logopedy, który po prostu kocha to co robi i uwielbia pracę z dziećmi! Każdy najmniejszy progres, uśmiech dziecka daje tak wiele satysfakcji i sprawia, iż uświadamiasz sobie, że to co robisz ma sens. Logopedia to moja PASJA i moja PRACA ;-)


Na tej stronie znajdziecie - różne propozycje ćwiczeń (wiele na pewno już znacie i nie wprowadzę tu nic innowacyjnegoLuzacki), dużo pomocy logopedycznych (jestem uzależniona od ich kupowaniaLuzacki), oraz informacje o szkoleniach ;-) i wiele innych ciekawych rzeczy związanych z logopedią. Logopedia jest  interdyscyplinarną  nauką, dlatego  cały czas należy się szkolić i pogłębiać swoją wiedzę, by najskuteczniej i najlepiej pomóc naszym małych pacjentom ;-)
Zapraszam serdecznieLuzacki
Mam nadzieję, iż czas spędzony na moim blogu nie będzie czasem straconym ;-) i będziecie często i chętnie tu wracali ;-).
Pozdrawiam ciepło,
M;-)

1 komentarz:

  1. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga. Ostatnio też zaczęłam przygodę w Internecie. Nie prowadzę bloga, ale posiadam stronę internetową: http://www.logopedaglogow.pl

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń